Whwah

Det är sommar. Äntligen ger folk med sig! Jag har ju sagt det nu i några månader. Nej jag bara skoja, men idag känns det verkigen som sommar. Solen skiner och himmlen är HELT blå, visst är det underbart?

I alla fall så har det varit en skitkul dag, men sen började det regna och då blev jag genast lite deppig igen. Och sen skulle och och Alexandra ut och rida och det hade varit jättehärligt om inte Reykur ( en av våra hästar) hade jätt sig fan på att han skulle skutta sig igenom hela rundan. Med huvet i maken. *Suck*

Men men, allting kan inte vara bra. Det är i alla fall varmt!


Haha, sani med.. en penna i näsan?

Och sani igen som beundrar sin penna xD


Och unjefär såhär kul hade jag i skolan igår när jag fick sitta där nån timme. Haha, jag skulle egentligen sticka till stan och fixa lite saker men eftersom jag inte kunde bestämma mig vad jag skulle ha på mig på Emilias konfa så blev det lite för många skor + gitarren = tungt= Jag orkar inte bära= ingen stan


______________________________________________________________________________________________

Såja, det var gårdagens. Här kommer lite bilder från idag.

Haha, emilia skulle ju klä ut mig till ''ung igår'' eftersom hon ska göra nån film på bilden till temat ''ung idag''. Och det är därför jag ser ut som jag är från 60-70 talet x3

 

Haha, och emilias (misslyckade) försök att klättra upp i en stolpe xD

Natha gjorde oxå ett försök :3

Och Natha igen, fast på tobbes axlar- livrädd xD


Och en liten bild på tyget som jag äntligenb har fått med mig hem. Alltihopa gick på 300 kr och ändå fick jag lite rabatt. Jag och mamma ska börja knåpa på det på söndag (:



Sen har jag och Emilia och Natha varit en väldigt snabb runda i stan.



Kram kram, sov gott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0