Smidigt?

Nej, inte speciellt. Idag har jag

- Krossat min telefon
- Fönstershoppat
- Och gjort ett halvt misslyckat försök att sola. Det resulterade i att jag blev prikig. *suck*


Här kommer lite bilder från idag, jag orkar inte skriva så mycket x3



Natha på väg till bussen



Hittade denna underbara tunika på hm. Buhu, har inte råd nu, ska spara till kläder och saker i spanien :D


Hittade oxå denna söta.. vad man nu ska säga.. Skjortklänning? Lite lång bara, men det kan man ju bara sy upp
x3


Och denna blev lite konsig i färgerna men fy  F A N vad snygg den var irl! Vill haa. Men som sagt.. Jag sparar


Efter min kära fönstershopping tog jag med en chi in på biblan och läste nån random bok haha. Den var rätt skoj xD



Haha, helt random bok x3


Haha, esspressohouse in my heart <3 Gick med i nån tävling idag som man kunde vinna gratis latte i ett helt år. Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag vinner xD









Haha, en bra dag med en dålig början och ett bra slut (:

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea ;))<3

Min klasskompis fönsterhoppade,hahah han bröt benet XD

Fin blogg ;D pöss<3

2010-05-21 @ 22:45:13
URL: http://linneajepsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0