Sjukhuset

Yes, är hemma en snabb stund nu innan jag ska tillbaka till sjukhuset igen och på dagens drop. Men nu ska ni få lite bild-dokumetation av min kära vistelse på sjukan.

En av måånga benbilder som jag tog på sjukhuset i väntan på att få komma in till läkaren

Haha, fick sånna droppar i ögat så att mina pupiller blev jättestora så att docktorn skulle kunna se in i ögat.
Det blev dock lite problematiskt när man skulle gå ut i solen xD


Har lärt mig massa nya saker när jag har varit där på sjukan. Tog t.ex mitt första stick i fingret i förigår
Mer fötter


Bedövningssalva som INTE funka, det gjorde SKITont att sticka in den där nålen ( behöve ha sån slang i handen för droppet). men jag fick välja en sak efteråt för att jag var så duktig (a)




Droppmaskinen

Och Nannas hand som sitter fast i droppmaskinen.


Intresanta bilder? JAAA


Ska snart iväg till sjukan igen. Wiho

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag hänger VERKLIGEN inte med här, vad har hänt? Krya på dig <3

2010-05-30 @ 14:58:52
Postat av: J u l i z ♥

Det gör inte ont att sticka i fingret..

Jag gör det typ tolv gånger per dag, och två gånger på natten..

Fast har man diabetes är man väl van..

2010-06-23 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0