Put the Blame on me

Först och främst får jag väll be om ursäkt om min hemskt dåliga uppdatering idag och igår. Men jag har verkligen inte hunnit. Nu är det ju slutspurt på skolan och jag ska verkligen jobba röven av mig.

Det jag sysslade med igår var en novell som skulle vara klar idag.  Och jag hann sån tur var för annars hade jag varit betygslös i svenska. Den blev dock lite för lång men jag kan verkligen inte ta bort något. Då blir den förstörd! Men jag blev väldigt nöjd och funderar stark på att lägga ut den här.

Den handlar om 17 åriga Sandra som har det piss hemma och blir ständigt nertryckt av sin mamma och bestämmar sig för ett ganska dummt beslut. Tycker ni att jag ska lägga ut den?

Ska börja på min engelska bokrecension nu i alla fall. Yey.

Men jag måste bara lägga upp en liten älskling jag hittade nu precis. Gosch, jag hatar att spara pengar.


Visst är den UNDERAR? Och hittad här

Kramis, jag LOVAR att skriva mer idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0