Olägligt?

Varför blir jag sjuk preciiiis när jag håller på att sy klänningen? Varför kunde jag inte bli sjuk nästa vecka istället? I alla fall är det inte säkert att jag får ha min egen klänning på konfan utan kanske får köpa en istället, och jag vet inte varför men jag vekligen ingen lust alls till det. Jag hade sett fram imot att få ha någor som jag gjort helt själv då, det är lixom ones in a lifetime dom man konfirmeras. Och det är klart att det finns snygga klänningar och så, men ändå.




Tyget som skulle andvändas till överdelen, men vi får se hur det går.


Och det var unjefär det jag hann, jag mådde ännu värre igår än vad jag gör nu. Nu känns det faktist helt ok. Ska vila ut idag så att jag kan sticka till ateljen imorgon.




Kram


Kommentarer
Postat av: Dorothe

ÅH, så trist :c Hoppas det ordnar sig. Krya på dig ^^ <3

2010-05-05 @ 16:21:53
URL: http://www.fashionpearl.fashionblogg.se
Postat av: Aavrill@gsm

Nej vad tråkigt D:

2010-05-05 @ 21:30:33
URL: http://sweetmimmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0