Nöjd

Ja, trots att det mesta är lite halvt misslyckat nu så är jag faktist jävligt nöjd. Jag är nöjd med mig själv och med mitt liv även om det käns pissigt ibland. För jag menar, alla gör ju misstag? Och alla kan rätta till dem. Och en liten sak som kan verka så stor är ju inte hela världen.

Allting blir bra till slut. Och är det inte bra, så är det inte slut än.

Detta visdomsord ska jag behålla så länge jag lever, man får ut rätt mycket av det.

En annan sak man får ut rätt mycket av är när allting bara ''faller på plats''. Det gjode precis det för mig, när man satt där, mätt, glad och pigg, solnedgång och en massa urhärlig musik i bakgrunden. Är der någon som vet hur man sätter in youtubeklipp i bloggen?

Annars kan ni bara gå in på Youtube och söka på ''Detektivbyrån- Om du möter Varg'' så kommer den där underbara låten fram som jag tänker nörda hela natten.







Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0