Morgondagen

Igad har typ hänt ingenting. Och jag är trött och måste egentligen sova tills imorgon eftersom det kommer bli lite stressigt.

Dagen kommer börja tidigt med att jag och mamma ska rida en tur i skogen och sen får väll jag fixa till mig och duscha och lite sånt så jag inte kommer till kyrkan och lukat häst. Det hade ju varit frächt? xD

Nej men efter jag har fixat mig bär det iväg till Sjöbo där Linn ska konfirmeras och sjunga i kyrkan själv, hon är så himla modig! Sen hinner jag tyvärr inte med festen efteråt eftersom Natha och Rasmus konfirmeras strax efter.
Sen ska jag äta hos Rasmus och sedan ta mig ner till Natha igen.

Rörigt? JA. Kul? JA.

Hittade denna kjolen btw, så otroligt snygg! Kanske lite lång bara?



Indiskan den oxå. Hur mycket den kosta minns jag inte, men ni kan ju alltid gå in på deras hemsida?


Nu ska i alla fall jag sova gott.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0