Make over

Yes, bloggen ska få en liten make over om ett tag. Jag håller på att komma på en ny header, har ni något förslag?

Och sen ska Emilia hjälpa mig med rätta till lite fel som jag gjode när jag försökte fixa bloggen själv haha. Hon ska också hjälpa till att fixa lite nya kategorier och det kommer troligen bli

- Nanna Rensar
- Nannas Favoriter
&
en till som jag inte har kommit på än. Men Nanna rensar kan ni ju själv lista ut vad det betyder. Det är årets in med det nya och ut med det gamla.

Nannas favoriter kommer bara vara lite av mina absoluta favoriter från lite olika håll och kanter. Vissa som jag redan har, vissa som jag vill ha som jag ska köpa, och vissa som jag vill ha och omöjligt kan köpa. Så lite gott och blandat.

Nu får jag väll sticka iväg till skolan (:



Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0