Konfa hysteri

Ja, just nu är det bara konfirmationer hit och dit och överallt. Förra helgen konfirmerades ju jag och det var ju skönt att ha det avklarat men jag saknar alla människor därifrån. Men men. Nu idag så konfirmeras Emilia och sen så nästa helg är det ju jag som jag klantat till alting lite gran. Jag har råkat planera in tre konfirmationer på samma dag. Men jag tror att det går ihop ändå.

Dagens problem är i alla fall att jag vet inte vad jag ska ha på mig. Eller jo, jag vet att jag ska ha på mig, men jag vet vad jag ska ha till. Jag ska ha den röda klänningen i protest av Emlila. Och de ursprungliga ''valen'' stod imellan rödklänning, blå basker med röd rosett på, svarta strumpbyxor, svart kavaj och blåa skor eller röd klänning hellokitty klämmor , små rosettklämmor, vita eller svarta skor svarta strumpbyxor och kavaj. Men jag tror det blir nån blanning eftersom Emilia inte gilalr mina klämmor och det är ju trots allt hennes konfirmation. Men jag tror jag tar rödklänning, stor röd rosett, svarta höga skor, svarta strumpbyxor. Så blir det ju ändå okej :3


Dagens vill ha, Buhu :c



Ps. Ni kommer troligen inte få ''irl'' bilder nu i helgen för jag är så smidig så jag glömmer sladden till datan hemma hos mamma >.<


Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga! <3 Nu vill jag också ha dom Cx

2010-05-21 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0