Jet set

Yey, jag är stolt ägare av en jetset klocka, ni vet en sån där som jag visade för ett tag sedan. Min är också knall rosa och jättesöt. Jag fick den på konfiramtionen idag och jag fick en massa andra skojiga saker men jag ska öppna paket för er imorgon för just precis nu är jag ganska handikappad.

Ni ska få liite bilder idag på klänningen (som jag efter 3 timmar i malmö hittade) och på kvällen igår och dagen idag.


Höhö, innan Natha kom gick jag och Emilia igenom hennes smyckeskrin och vi hittade emilias första klocka. Ganska söt ändå även om det ser ut som visarna skär av halsen på bambi


Och vi hittade emilias fiina ring som hon haft på ett kalas för x antal år sedan? x3


Och här kommer en seriöst fin sak, hon fick något liknande på sin födelsedag för nått år sedan tror jag (:


Oxå ett jättesöt armband som jag har för mig hon har gjort själv? Right?


Och sen hittade vi dessa UNDERBARA glasögon. Mycket vackra asså.


SÅ SNYGGA!
Tycker ni inte det?









Och här är den fiina klänningen. Med röda läppar, eyeliner, hellokittyklämmor och rosettklämmor blev det skitsnyggt. Nanna style till 100.

Nu ska jag gå och däcka i min säng. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Dorothe

ÄLSKAR klänningen :D

2010-05-10 @ 16:29:20
URL: http://www.fashionpearl.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0