Jeans

Jeans-skjortor är grymt inne i år. Och mode riktig som jag är så har jag en, men det är min mysskjorta och när jag målade om garderoben så kletade jag ner det med färg, duktigt va?x3 Funderar starkt på att köpa en till.

Här är mitt fiina hår och mitt stökiga rum



Och mitt leedsna ansikte som skriker PAIIN. Aj mitt öra.



Innan vi bar oss iväg hem skulle M & M (mamma och magnus) in på citygross för att handla något, och ni anar inte vad jag hittade....



HELLO KITTY GLASS :D


Ajiga kramar från panodilNanna

Kommentarer
Postat av: J A S M I N E

Har du aldrig sett dom förr ? :O

Älskar dom med jordgubb & blåbär. <3

2010-05-06 @ 22:12:26
URL: http://jasminewhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0