Inlägget ska läsas med en feminin mansröst med stockholmsdialekt.

Tjenis ***** (fult rimord)

Dagens outfit



Strumpor med sjuksköterske-kor, Ica Maxi, 20 kr.
Asbra, jättenöjd med dem faktiskt!

Ehh, ja, till saken då! Jag har nyss fixat till gulliga Nannas blogg, ehh ja. Ytterst trevligt faktiskt.
Men nu ska jag ut och möta upp min söta vän Frida, så ha det jättebra så länge, så hörs vi sen!

Puss Puss älsklingar!
/Er favorit gästbloggare Emilia!





OBS. det här inlägget var inte seriöst för fem öre, men det är inte jag heller, så what ever! :D

(nu kan du läsa med normal röst igen btw.)

Nanna kanske inte uppdaterar nu i eftermiddag för hon är hos Farbror Doktorn och undersöker sitt öga, men ni kan ju roa er med min blogg så länge, klicka bara här.

Annars kan jag ju skriva ut några av mina favoritskämt här! (I)

*Det var en gång en Portugris från Mongoliet

*Det var en gång en man och en kvinna som bodde i Kina. De blev kära och fick en son som de döpte till Kong.
När Kong blev stor gifte han sig med drottningen av England, och fick då titeln King Kong.

*Vad är en groda utan ben?
Svar: hopplös

Visst är dem skitkul?!?! Skrattar så att jag trillar av stolen! x) Dem två översta har jag dessutom kmmit på själv, and YES, I'm very, very proud of it!
De andra är inte så rumsrena att jag vill skriva ut dem här. ni kan ju få fel uppfattning om mig, hoho.

Anyway, have a nice friday night! :*

/EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0