Glasögon?!

Nannas nya ''jagkaninteslutatänkapåochdetkommerresulteraiattjagintekansova'' är att jag kanske ska få glasögon.
Jag har ju haft väldigt ont i ögat dom närmaste dagarna och ingen vet riktigt vad det är. Så jag ska till docktorn snart och kolla vad felet är.

Men jag tycker sjäv inte att det är en så stor katastrof, Glasögon är ju trots allt skitsnyggt.

Så, nu till vad som har hänt idag och igår ( kunde ju inte blogga då). Fikade med ina igår och blev helt kär i en klänning på gina. Men som sagt, jag brukar inte handla där, men jag har fortfarande kvar ett presentkort. Och jag har fått lite beslutsångest. Jag har ju hittat en minst lika snygg jeans skjorta också. Så jag vet inte vilken av dom. Här kommer bilder.


Jeans skjortan 299:-


Klänning 199:-


Båda är supersnygga och väldigt ''Nanniga''. Jag kan verkligen inte bestämma mig!
Hittade även en tåring som jag tyckte var supersöt.



Ett tips för sommaren är att fixa fransk manikyr på tårna oxå. Men man måsta vara noga med att hålla det fräsht annasr ser det inte bra ut alls.


Det var gårdagens då.

Idag har jag och emilia gjort klart vårt Bild arbete. Haha, en liten tjuvtitt ;)





Och nu på kvällen så fick jag lite überdamp på mitt hår, så jag satte upp den i en turban. Och jag är helt röd under ögonen dels för det där som vi inte vet vad det är och dels för att jag snart deckar ihop


Kram och gonatt på er (:

Ps. Snart kommer de nya kategorierna fyllas på ^^



Kommentarer
Postat av: Dorothe

Jag har ju glasögon, och jag trics i dem c: Om du inte vill använda glasögon kan du ju alltid skaffa linser .__.

2010-05-28 @ 13:01:50
URL: http://www.cosmotian.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0