Duktigt

Idag har varit en riktig otursdag idag. Den har inte varit hemsk, men inte jättebra heller.

Det började med att jag gick till bussen som vanligt, men helt ruffsigt hår eftersom jag glömt plattången hemma hon mamma och så blåste det som f a n så jag skulle bara kolla till håret och sminket och städe mig och speglade mig i en bilruta. Och smidig som jag är så satt där någon i bilden. Och detta händer mig ganska ofta, och det är alltid lika pinsamt. Men i alla fall så gick jag vidare och missade bussen. Yey.


Sen så var det skolan, och hur kul är det. Nej, men tisdagar är dryga.

Och sen efter skolan så skulle jag Emilia och Natha ta en fika i stan. Först så hade jag inte pengar på varken mitt Coffie card eller speciellt mycket på min kontokort, men jag hade i alla fall råd till en Chi. Så skulle vi gå och sätta oss så jag började plocka bort för dom jävlarna som suttit där innan och svinat ner riktigt mycket. Och när jag var klar så hade Natha redan gått och satt sig någon annan stans, så då hade jag tagit i deras äkliga muggar och tallrikar i onödan. Men men, så skulle jag ta en sked, och när jag hade doppat halva skeden upptäkte jag att den var skitig. Mums.

Haha, mycket gammal bild av en tygmuffins. Söt va? c:  Hittade den i en barnbutik i vellinge.


Good day. Not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0