Disney

Jag måste bara säga att Disneyfilmerna är nog det bästa som har hänt denna planeten. Nej, kanske inte. Men det är väldigt många va deras filmer som är högt på listan.

Toystory 3 ska ju släppas snart och eftersom 1:an och 2:an var och är fortfarande några av mina favoritfilmer. Alice i underlandet, både den teknade och den ''verkliga'' vertionen är helt fantastiksa och sådär bisarra och allmänt jättekonstiga som filmer ska vara.

Vilka finns det mer som är skitbra... Ratatouille! Åh gud, jag älskar den filmen! Asså bara själva grunden, en råtta som lagar mat, hur jävla bra är inte det?


Jag är i alla fall galen i de flesta disney filmer, de är verkligen de man har växt upp med och det är inte nått molly mus skit som bara handlar om att mollys vänner kissar på sig och att hon träffar en kanin. Typ. nej men småbarn tycker ju om dem, men disney. De är som converse, tidslösa och underbara.


Ja, jag är fortfarande sjuk och ni ska inte få se mina presenter, ellerjo, men inte vad som är innuti, det får ni KANSKE se imorgon. Och vad var det mer jag skulle säga... Hm... Det var nog allt tror jag...


Här kommer lite fler bilder från shopping turen i lördes, ni kommer få lite bättre bilder på både acecoarerna och klänningen senare (:


Mamma förbjöd mig att köpa converse till konfan, varför vet jag inte så jag förseslog dessa. Dom blev inte heller tillåtna. Men erkänn, hur coolt hade det inte varit att komma med gumistölvar till kyrkan?




Sen har jag nog inte fler bilder från när vi va hos emilia. Skriver ett inlägg till med konfa bilderna, det blir så rörigt annars (:


Kommentarer
Postat av: anna f

det hade ju blitt stencoolt att komma i gummistövlar 8D

2010-05-10 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0