Ang. wb foki?!

Jag vill bara få ut min damp. För så här är det, det är nån liten skitunge som har gjort massahattrådar om mig på en hemsida och det skiter jag i, om jag ska vara ärlig. Men i en av dom trådarna så har 2-3 pers kallat mig ''wb foki''. Och det gör mig väldigt arg och sur. Jag följer knappt fokis blogg, jag gjode det innan och fick tag i massor av skitbra hemsidor. Men herregud? Jag hade min egen stil innan jag började läsa hennes blogg? jag gillade hellokitty då också? Eller har alla som lutar åt ''decorahållet'' blivit wb's? Nej, jag är fan heller en wannabe.

Och det var allt. Morr.

Kommentarer
Postat av: Dorothe

ALLTSÅ D: Fyfan vad elakt :( Du är nog den som ALDRIG härmar! ._. Var det på goSupermodel..? :(

2010-05-02 @ 16:10:12
URL: http://www.fashionpearl.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0