Sko paradis och tack till Emilia

Jag kan ju först och främs börja med att säga stort tack till Emilia som har fixat designen till bloggen. Och så ska jag visa lite bilder på dagens inköp och mitt egna lilla skoparadis. Skopunkten. De har väldigt stort urval och därför hittar man nästan alltid något man gillar. Men allt har sina nackdel, och i skopunktens fall är det kvaliten, och den är väll inte skitdålig, det håller ungefär 3-6 månader om man andvänder andra skor också. Men efter den tiden så brukar man ändå ha tröttnat på skorna så då är det lugnt tycker jag. 


Ett par av alla de supersöta skorna jag hittade. Men jag hade bara en kvart på mig men jag köpte ändå ett par bas skor nu till våren ^^ 


Lite suddig bild men det var sånna svata jag köpte men är väldigt inne på att köpa rosa oxå, dom var så söta (och billiga)!





Såklart fans det fler söta skor men som sagt hade jag ju väldigt kort tid på mig men tips till alla som behöver pigga upp fötterna efter en lång, kylig och allmänt tråkig vinter. SKOPUNKTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0