Nanna Goes Beroende

Av skor. Jag vet inte varför, men men. Var på mitt lilla paradis idag igen, det blev ju så kort stund igår och mamma skulle ändå in och köpa massa snören och sånt till hagen. Och skopunkten ligger precis intill ekohallen så jag följde med för att mätta mina behov. Det blev ett litet inköp idag oxå som faktist var på rea. Dock blev det ett par svarta idag oxå. Jag måste verkligen börja med lite färger, den långa vintern har gjort mig färglös, och många andra. Man blir ju helt deprimerad när man går på stan en solig dag med 14 grader + och vartenda människa går i tjock dunjacka med luvan uppe. Stor tråkstämpel på det. En sak som det därimot inte är tråkstämpel på är mina fiiina skor som jag köpte för rätt länge sedan. Nån gång innan (den jävla) vintern tror jag, så jag har inte kunnat andvända dom. Här kommer lite bilder på dagens runda plus lite.


Detta är då mina underbara skor, som viserligen är hemska att gå i men helt ärligt så bryr jag mig inte. Finheten övervinner obekvämheten (och priset)

Scorett- 699 kr (nu rea 300 något)






Några skitfina skor från skopunkten. Lite för dyra för mig nu och inte tillräckligt skitfina ännu finare cesar skor på scorett (där jag har prao :D)


De skorna som fick mätta mina behov idag, jag gillade att dom var lite stetsiga men ändå inte sylvassa. Och det flätningslika därframme. ( Jag får dock inte loss prislappen ordentligt)




Skorna jag köpte igår i en lite finare och störe bild än den jag lade upp då.
Tycker dom är så söta ^^





Kommentarer
Postat av: Julia

Du köper mycket skor du.

2010-03-30 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0