Malmöshopping

Jag varken kan eller orkar skriva så mycket idag. Bara lite snabbt, jag ahr varit i mamö i ca 4,5 timmar och har hostattak och träningsvärk. Plus att jag har gått en lååång runda i skogen och skurit upp tummen på något konstigt vänster med en potatisskalare (inte med vilja såklart!). Så det är lite kompliserat att skriva haha. Ni får helt enkelt nöja er med bilder!



Lite fina och färgglada skor som man i min värld bara kan drömma om. Priserna är liite för höga, men jag sparar till ett par röda höga converse (:








Sen blev det lite god fika, en chai som vanligt och något... nötigt. Mums!


Haha, kan man anant än älska dessa skorna? Skor med tänder (finns i högklackat också)










Synd bara att klacken var så låg


Väldigt söta, men inte riktigt min smak dock ^^



Jag tror att dom har missat poängen med rubikskuben... Men den var söt ^^




Såklart har jag inte köpt allt det där, men det jag har köpt har jag inte hunnit fota än, så det får ni se bild på imorgon!





Ha det gött


Kommentarer
Postat av: carro

HAHHAHAHAH "jag tror dom har missat poängen med rubikskub.." XD

2010-03-31 @ 00:05:30
Postat av: Julia

Haha, wtf O.o

2010-03-31 @ 21:15:03
Postat av: t alice (på gsm)

bra blogg :D



kramizar t alice (asså på gsm ;D)

2010-03-31 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0