Crasyday

Idag har varit en härlig dag. Lite av varje you know. Men ja, jag har ungåts med Emilia och vi har fotat en MASSA. Kul dag, här kommer lite bilder



Här är då dagens foto-offer. Jag (tjejen med röttläppstift och kort hår) och Emilia (fotografen med långt hår) haha ^^







Haha, en bild säger mer än tusen ord- denna bilden säger ''whaaat?''




Cupcake.


Cupcake + Hand.



=


Cupcake + Hand = No cupcake at all.







Så, nu är det jag som får stå bakom kameran HAHA :D



(och nej vi har inte lika dana skor, emilia lånade mina, men dom var liiiiiiite för små)





Och så glad blev hon när hon fick ta av sig skorna xD




Egentligen hatar hon skorna, men det blev en fin bild :3



Kommer fler bilder imorgon, Ha det så bra ^^


www.emiliasphoto.blogg.se


Kommentarer
Postat av: emilia

bilderna på mig ser ju inte bara lite flummiga och random ut? haha :3

2010-03-31 @ 23:53:31
URL: http://emiliasphoto.blogg.se/
Postat av: Dorothe :3

Du vet nog vem jag är. Dorothe. Iaf, ÄLSKAR dom blå skorna :3 Varifrån? Eller förresten, det står antagligen nån stans på din blogg. Älskar hela bloggen tummen upp. Förlåt att jag nu också skapat en blogg, som också handlar lite om mode, men du vet, fantasilösa jag som älskar allt du gör.

2010-04-01 @ 11:38:44
URL: http://fashionfreak.bloggproffs.se
Postat av: yassa98 på gsm

fett söt du är din kläder ochså fett snygga <333

2010-04-01 @ 19:24:20
Postat av: gudmorsan

Ursnygga skor, men skulle sjalv bryta anklarna om jag hade dem pa mig! snyggt alltihop, med undantag av paraplyet, haha!

2010-04-02 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0