Ystad

Asså jag älskar den staden. Jag och mamma var ju där idag igen för att göra lite allt möjligt. Äta, köpa blommor och kolla lite i affärer.

Hittade min bikini som jag ska ha nu i sommar. Köpte den dock inte idag men ska göra det snart ^^ Jättesöt! Den har till och med volanger :D

Asgod skaldjussallad åt vi på nått gammalt bryggeri och jag vet att det var skaldjussallad men sedan när lägger man i minimala krabbor som inte går att äta i den?


Aja, ska städa och lite sånt. Bilderna från tältandet kommer snart ^^

Kommentarer
Postat av: clara

åh, vad gott det ser ut. Mums.



Ska bli spännande att se bilder från tältning! :D

2010-06-09 @ 19:31:15
Postat av: .clowncore

det ser ju... jätte gott ut.

m-mums... host, host

nejmen jag älskar räksallad men det där såg ut som mosad hjärna. ):

2010-06-09 @ 20:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0