Usch

Gud, vilken dag. Ärligt talat så har i princip hela dagen varit SKIT, så det kommer bara bli mer SKIT för er att läsa om jag skrivet det. Så jag låter bli. Här kommer lite planering bara

Fredag: Först malmö med Syster Emmelie sen ska jag nog på fest i trelleborg
Lördag: ''Kalas'' för mig och Mamma
Söndag: Mamma fyller år
Måndag: Jag fyller år
Tisdag: Segling, beroende på vädret
Onsdag: Ska troligen träffa lite barndoms vänenr från Blentarp
Torsdag: Seglig beroende på vädret

Längre än så har jag inte planerat tror jag.

Men GUD vad jag längtar tills jag kommer igång med seglingen igen. Det är så härligt, saknar det verkligen! Men snart börjar man igen, WOHO!




Och nej, jag har inte kissat på mig, det är bara väldigt  vått i båten x3

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; varför? :s

2010-06-17 @ 22:16:34
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0