Two in One

Så, nu ska jag bara påpeka en sak som är SÅ praktist och SÅ bra på alla sätt och vis.

För kolla här, idag när jag väll kom hem ifrån sjukhuset ( btw så visade megnetröntgen inget konstigt, väldigt väldigt lättad) så försökte mamma och jag trösta oss och ''fira'' med en liten snabb fika på EH ( var annars? x3) Så ville jag bara visa mamma ''den gamla gardintrasan'' som pappa tyckte det såg ut som som jag hittat på indiska. Och så var mamma så himla snäll och köpte den till mig ( bilder kommer sen) och nu när jag är hemma så upptäkte jag att det nog inte var en kjol utan en tröja.


Skitsnyggt som både och, och det är ju hur smart som helst eller hur? Detta får definitift ingå i ''Nanna gillar'' :3


Men som sagt, bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0