Tidslösa

Det finns vissa saker som aldrig är ''ute'' eller hur man nu säger. Omoderna typ. Jeanse och converse. Jeansen ändrar ju form och så men det är ändå jeans.

i år är ju jeansskjortan riktigt het. Man kan ha den med ett skärp och ha den på stranden men lika väll på fest eller till vardags. Helt underbara. Och jag ska ta mig ner till trelleborg och handla upp de sista på mitt presentkort på denna fina skjortan :3



Sen är det då converse. LOVE. Själv har jag inga men jag planerar att köpa nu till sommaren.

Men saken med dem är att de har funnits sedan 60'talet och är fortfarande lika snygga och moderna som de var då. De är dock väldigt dyra och det är väll det som hindrar många från att köpa dem. Men då har jag ett tips hur man skaffar billigare convese.

Antingen så köper man fejk, eller så beställer man dem från usa. Då kostar dom 300-400 istället för 700+ som dom kostar här i sverige.

Det är frakten som kostar lite extra men de blir ändå billigare.

Deras hemsida hittar ni HÄR


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0