Svar

Yes, egentligen har jag so prov nu men eftersom det är jättesynd om mig så slipper jag göra proven och får ändå bra betyg. YEY!

Så därför tänkte jag svara på lite frågor som har kommit här i bloggen den senaste tiden eftersom jag har tråkigt.

Dorothe

Fråga: Vilken dag fyller du då? :3 <3
 
Svar: 21 juni, haha. Snaart :3

MMMARIAA

Fråga: hur kan du göra den där rosetten? Förklara!
den var ju skitsnygg!

Svar: Jag följer en ''guide'' på youtube som förklarar hur man gör. Men den är på japanska så jag tänker därför göra en steg för steg med bilder och text till er. På svenska :3

Dorothe

Fråga: ÅH - vill se den NU 83 Får jag fråga varför din mamma inte gillade den? xd

Svar: Hon tyckte att allting belv snett och vingt bara för att hon hade varit med och sytt den. Hon blir aldrig nöjd
:3 Men va fan, det är jag som ska ha den på mig right?



Sen är det massa andra människor som komenterar gulliga saker så tack till alla er :3 <3




Kram

Kommentarer
Postat av: Dorothe

aki - tack för svaren ;D jag fyller den 17e juni - rätt nära din födelsedag ;D

2010-06-07 @ 12:50:42
URL: http://www.cosmotian.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0