Snel Hest

Nanna är en Snel Hest idag, faktist, en extra snel hest. Till och med såhär snel.

(jag kan stava till snäll, men då passar det inte med ''hest'', jag kan stava till det också, men ni fattar)


Emilia Rosander, vad ska man säga om dig? Vi har varit bästisar i 4-5 år nu tror jag, och jag tycker fortfarande lika mycket om dig om inte mer. Det är rätt coolt ändå att vänskap kan hålla så länge. Visst, vi har bråkat ibland, men det har bara gjort allting bättre till slut.  Eller hur?

Vi har varit med om så jäkla mycket tillsammans, militär viveca tillexempel. Men negativa saker också, och du har inte vara ''försvunnit'' då som vissa gör. Falska vänner som bara poffar iväg så fort det händer något. Du finns där lixom, alltid.

Du är underbar, vad mer finns det att säga.

Jo! Nu kom jag på det. Du är som en hobbit ( fast lång ).

''Man kan lära känna dig på 30 minuter, men fortfarande bli överaskad efter 50 år''


Bästis (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0