Snabbt svar

Ja, jag är ganska död efter idag. Varför vet jag inte för jag och mamma har varit hemma och i princip bara latat oss.

Men jag ska svara lite snabbt på Felicias  fråga, hon frågade varför jag skulle göra ryggmärgs testet.

Och nu ska jag vara 100% ärlig. Jag vet inte, men jag gissar att de vill kolla om jag har någon annan sjukdom som kan vara i samband med inflamationen på synnerven. Svaren får jag på onsdag nästa vecka, usch jag gruvar mig redan.

Just det, jag ville bara säga tack till alla som har ''kryat'' mig här på bloggen, och jag känner mig faktist bättre nu! Bra va?

Jag och mamma har precis kollat klart på ''The Ugly truth''. Haha, vi fnissade oss egenom hela filmen, jättebra och rolig. Jag vill se den igen ^^ xD


Åh äntligen, SOMMAR


jag planerar lite längre fram att göra ett inlägg med alla medlemar i familjen ink. djur och allting :3

Nudlar ingår i receptet för en lyckad dag

Man lär sig något nytt varje dag, right? Idag har jag lärt mig hur Donuts smakar. MUMS


Och nu ska jag nog joina gnuss i sängen x3 Gonatt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0