Slut?

Nu har alla jordgubbarna tagit slut, och det gör mig SÅ depprimerad. Nej jag bara skoja, men lite ledsen blev man allt.

Men jag måste bara skriva lite nu, bara för att allting är så jävla bra nu. Tror jag. Som vissa redan visst var jag på sjukhuset idag igen och gjorde lite fler tester ( som sån tur var INTE innebar stick eller blodtömning men han petade mig i ögat med kanten på en servett så jag fick lida ändå) och han sa att allting verkade bra med mig och mitt huvud. Nu är det bara de riktiga provsvaren som jag får på onsdag som är kvar, och de gör mig lite nervös. Men det känns som allting är bra nu.

Och det är sommar, det gör ju de flesta på gott humör, eller hur? Jag gillar speciellt mornarna och kvällarna. Dels för att det är så lugnt ( i alla fall här ute på landet) och för att det inte är så stekhett som mitt på dagen, jag tycker det är lite obehagligt när man inte kan svalka sig då.  Men nu på kvällen är det underbart. Verkligen.

Jo sen så luktar det så gott. Sommar lixom. Och det är nån fågel som sjunger så gulligt utanför mitt fönster.

Haha, de flesta andra tonåringar skulle troligen tycka att detta var pisstråkigt, men jag är inte som de flesta andra. Sån tur är (:




Big Hug On You c:

Kommentarer
Postat av: Coras@Gsm

mihi :3

2010-06-05 @ 22:04:58
Postat av: Senchan @ gSm

Fin bild:)

2010-06-05 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0