Skärp dig!

Ja, jag borde verkligen skärpa mig nu. Och det ska jag. Jag har tänkt ihop en liten handlelista som jag ska ha för att börja sköta min kropp och hår och naglar och hela kitet igen. Och jag behöver förnya mitt surviverkit nu snart!

Handlelista

- hårinpakning ( ska göras minst en gång i veckan)
- brun utan sol
- kropps peanling
- badskum
- lösnaglar
- värmeskydd till håret
- tesume hårsprej
- wax till benen
- perfym

mm.

Här är hårinpakningen jag ska köpa, den luktar ASGOTT!


Ser ni så duktig jag ska bli? (a) Och jag ska börja ta bort sminket också, men sminkborttagning har jag redan (:

Sen har jag lite saker jag ska köpa som är kläder. Men det får ni se när jag har köpt det c:

KRAMISAR

Kommentarer
Postat av: clara

lösnaglar, haha, satsa på naturliga ist. XD

2010-06-09 @ 18:53:55
Postat av: .clowncore

oooh. nu kommer killarna sukta efter dig på (Y)stan. 8D

2010-06-09 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0