Segling

Jag har ganska precis kommit in från att ha varit ute med Lippan, hästen ni vet. Hon har ju ändligen blivit frisk och skodd. Så nu kan jag börja rida ordentligt igen! WOHO!

Ska fixa mig nu eftersom jag ska träffa lite människor innan jag åker iväg och seglar. Jag orkar inte blogga mer nu, så jag gör det ikväll när jag kommer hem.



Funderar lite på om jag ska ha denna klänningen imorgon eller om jag bara tar något i högen. Det är ju inte världens största firade precis. Men vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: .clowncore

Tycker du kan ha din sjukt fina klänning. :D Så kan du stå där i fören och kolla ut över vattnet SÅ KANSKE NÅN SNYGG KILLE SER DIG? 8D

2010-06-24 @ 17:34:18
Postat av: Amanda

den är superfin! :D

2010-06-24 @ 18:28:47
Postat av: Saraicg

söt klänning :)

2010-06-29 @ 23:33:18
URL: http://saraicg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0