Segla

GUD. Vad jag längtar till's lite senare ikväll. Premiär för seglingen! Är dock lite nervös för vilken ledare det ska vara. Jag har ju gått på Jolleskola ganska många gånger.

En gång när jag var 8 år med mina syskon Emmelie som är ett år äldre och Andreas som är 2 år äldre men de fortsatte inte gå. Sedan började jag segla igen när jag var 12 och har gått jolleskola sedan dess och haft ett antal olika ledare. Men den ledaren som jag ''känner'' bäst började lumpen förra året så vi får se om han är där eller om det till och med är någon bättre.

Det ordnar sig nog.


Kommentarer
Postat av: jenniferlarsson

tycker du att de är roligt att segla?

hur ofta brukar du segla?

2010-06-22 @ 20:23:25
URL: http://jennifermarialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0