Prisutdelning

Jag ska ha en liten prisutdelning idag, eftersom jag har varit på tävling och så. Och för att det inte har hänt så mycket annat idag att blogga om.

Ja, lika bra att börja direkt?

Jag vill börja med att ge pris till företaget som gör ''Bravo'' juicen för att den är så underbart god. Och så får ju Alex såklart pris också pris utöver de hon fick på tävlingen för att hon dels är så gullig som vän och dels för att hon är så sjukt duktig på att rida.

Ärligt talat så är det nog inte så lönt att snacka om ridningen så mycket för alla ni som läser min blogg och inte rider kommar fatta unjefär 0 % av det jag skriver. Så det är ingen ideé. Jag kan bara säga lite snabbt att

1. Ramsan är galen, jag har en mosad fot och blå märken på käken, den jävla hästen nockade mig minst 400 gånger
2. Det hände en rätt rolig sak, enligt mig, men inte enligt den som råkade ut för det. Men jag tänker inte berätta vad, det är elakt mot ''den''.

Här kommer lite pic's innan jag fortsätter med min prisutdelning.


Alex och den jävla hästen som trampade isönder min fot xD


dagens outfit, typ :3

Och tröjan jag hade på mig som är helt underbart söt, den har till och med ett budskap! It's a fine day :D

Och till sist får ju såklart vellinge priset för världshistoriens dödaste ''stad''/håla. GRATTIS!

Jag skriver mer sen ^^

''It's a fine day''



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! ^^



Jag hittade denna blogg via din modell från gsm.

Men jag minns inte vad du hette där. >.<



Kan du adda mig på gsm? ^^ Heter FunkyFresh-



mst säga ngt till dig D:

2010-06-13 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0