Planera? o.o

planering är inte min grej asså. Men jag tycker om det, jag gillar att veta vad jag ska göra och när och så. Men eftersom jag har unjefär världens sämsta minne så går det inte så bra. Försöker komma på vad jag ska ha med mig imorgon ( tälta med klassen ) och jag kommer på ingenting förutom sovsäck underlag nessisär och kläder. Är det något mer man behöver? Aja, det ska bli kul i alla fall.

En anna kul sak är att klänningen nästan är helt klar! Men mycket hjälp av mamma så är den superfin ( men det tycker inte hon) och passar perfekt. Är stolt som f a n. Nu fattas bara lite detaljer sen är den färdig, ni får se resultatet då :3 ( bara för att retas)





Och det är vad jag har hållt på med hela dagen.  Så härligt att den är snart färdig!

Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Dahin, :D

Helluwe, a''



Duvet, zvanessa@Gsm här, (:



as fin blogg, (:

en massa balla bilder och sånt, (:

2010-06-06 @ 23:30:30
Postat av: Dorothe

ÅH - vill se den NU 83 Får jag fråga varför din mamma inte gillade den? xd

2010-06-07 @ 08:22:22
URL: http://www.cosmotian.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0