Personliga favoriter

Själv gillar jag de här klassiska färgerna, svart, vitt och röda. Dock vill jag ha rosa också.



Vita skinn i den nya modellen

Hemsidan- 65 dollar
Sverige- 1000 kr



Dessa finns inte i sverige vad jag vet, och det är ju ännu en fördel med Convese.com att urvalet är mycket större.

Men skulle de finnas i sverige skulle de troligen kosta 700 kr

Hemsidan: 40 dollar

Sverige: 700 kr


Riktigt snygga converse som inte heller finns i sverige (tror jag) men de är rätt dyra på hemsidan också.

Hemsidan: 80 Dollar




Såklar finns det fler som jag gillar, men jag orkar inte lägga ut alla :3

Kram



Kommentarer
Postat av: clara

alla var sjukt snygga!

2010-06-09 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0