Orolig

Usch, ja jag är jätteorolig för klänningen.

Den ursprungliga planen var ju att sy den på proen när jag var hos Ingrid i hennes atejle. Men då åkte jag ju på öroninflamation så jag hann vara där i unjefär 3 timmar sammanlagt. Så då kunde jag ju göra den då så jag fick köpa en klänning till konfan.

Och så skulle jag ju sy den nu istället till skolavslutningen (som för övrigt är på fredag) och jag är ju inte världens bästa sömerska så mamma skulle hjälpa mig. För hon har sytt väldigt mycket innan och hon är jätteduktig. Men nu har det blivit lite strul. Jag och Mamma har 5 dagar på oss. 5 dagar! Och mönstret har visat sig vara på engelska och det är inte lätt att förstå + att klänningen är mycket mer komplicerad är vad man tror.

Usch, jag är orolig... Jag kanske får ha en köpeklänning ändå...



Kram

Kommentarer
Postat av: Dorothe

ojoj.. o: håller tummarna på att du hinner 8D <3

2010-06-06 @ 15:11:03
URL: http://www.cosmotian.bloggie.se
Postat av: .clowncore

Tror säkert det blir jätte fint. (:

Finare än en köpt klänning, om du ska sy den. Och även om jag inte direkt stått och tittat på dig när du syr så vet jag att du är bra. :D säger vi. c:

2010-06-06 @ 17:00:02
Postat av: Mamma

Men nu är den så klar den kan bli, från min sida. Kram gumman

2010-06-06 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0