Nannsi har fullt upp

Wtf, när började jag kalla mig själv Nannsi? O.o Aja skitsamma, här kommer vad jag ska ha för mig nu i veckan

Lördag: Imorgon blir det tävling med Alex ( Alexandra). Usch, tävlingen börjar 8 D: Kill me xD

Söndag: Marknad med Alex xD

Måndag: Fika med Cicci, äntligen!

Tisdag: Segla :D YEY!

Onsdag: Bio med Linn tror jag, också äntligen! Sex and the city 2 såklart

Torsdag: Docktorn >.<

Fredag: Stranden eller film med Ila, bros på vädret

Lördag: Ingen aning, shoppa kanske? :D

Söndag: Söta mammsi fyller år. Wie c: 

Måndag: Kungen fyller år, jag då asså ;D vi får se vad som händer då, vi kanske ska till Köpenhamn då. Skoj skoj! :D



Sen vet jag inte. Ska kanske följa med Emlia och hennes familj på midsommar och tälta, men vi får se (: Jag har fullt upp, YEY :D

Sen den Trettioende åker ju pappa och vår familj på den sidan till SPANIEN! Jag längrar, kan ni tänka er, tre hela veckor!! ska försöka smuggla med datan, mohaha:3

Kommentarer
Postat av: .clowncore

gör det, eller låna en data där!

vi vill följa dig genom resan!

2010-06-11 @ 21:59:59
Postat av: Mamma

Du kan skriva in "Kalas för Nanna" på lördagen, för det blir det! Och "Hovslagare" på söndagen, för det blir det också. :-) Slit nu ordentligt för Alex idag, så vi inte behöver skämmas för dig! Kram mamma

2010-06-12 @ 07:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0