Nannas Kärleksliv

Ja. Nu ska ni få reda på alla saftiga detaljer i mitt kärleksliv. För jag vet att det finns folk som är väldigt väldigt nyfikna.
 *Host* *host* Mamma *Host Host*. 

Nej jag skoja bara mamma lilla, men vi får väll börja med mitt lyckliga kärleksliv tycker jag.

Jo, jag är ju gift, på lite olika håll. Mitt allra första äktenskap började väll nån gång i förkolan med Lukas  som jag och 5 andra tjejer delade på. Sen om jag inte minns fel så skillde sig amanda och lukas efter ett tag. Men det förhålladet var väldigt seriöst. Han hade ju planer om framtiden också, att när vi blev vuxna skulle vi gifta oss. Han skulle klä ut sig för varje tjej a´han gifte sig med så att han kunde gifta sig med allihopa lagligt. Men vi hade inte tålamod att vänta så vi gifte oss i lldockis'' ,eller vad det heter på skolan. Mycket mycket romantiskt. Eller vad tycker ni?

Sedan hade jag en ''crush'' på en killkompis jag hade när jag gick i 1-2:an i Blentarp. Honom terroriserade jag städigt de två åren, med fråga chans brev på alla håll och kanter. Och jag ska faktist träffa honom nu på onsdag.  Jadu Gabriell, sorry, men jag har faktist kommit över dig.

Efter Gabriell så flyttade vi igen och jag började skola  i Trelleborg och då var jag faktist tillsammans med en kille som hete Rasmus i hela 3 dagar.  Jag minns faktist när jag ''frågade chans'' på honom, han var sjuk och jag ringde från en kompis och konversationen var något i denna stilen


Rasmus: *Host host* Hej det är Rasmus

Nanna: HejdetärNannafårjagchanspådig?

Rasmus: Ööh.. Njaa.. Ja det kan du väll.

Nanna: Okejtackhejdå.

*Klick*


Haha, nej, det är rätt skoj nu när man tänker på det i efterhand.


Nångon gång i sexan tror jag att jag gifte mig igen, denna gången dock med en tjej, ett så kallat kompis-äktenskap, haha. Emilia såklart. På det mest romantiska harmoniska och VAKRA stället i hela världen. Över Msn. Jo, vi har inte heller skilt oss vad jag vet. Vi hade ringar ett tag, men de gick sönder dock, trots att de var i det dryaste och mäst exlusiva materialet man kan tänka sig. Plast.


Nuläget är ju lite krisigt. Jag har nyligen komit hem ifrån mitt senaste bröllop med mina älskingar Vincent och Mikael som jag bara har känt sedan i förmiddags, men vi är jättelyckiga. Vi har ett väldugt passionerat förhållande och jag älskar dem verkligen. Jag går ingenstans utan dom. Eller jo, när jag är innomhus. Men jag vill aldrig vara ifrån dem. Jag fottade dom lite idag, känner ni igen dem? :3



Är vi inte söta tillsammans? Och de är BARA MINA.

Det ända problemet är att jag har gått och blivit lite kär på annat håll. Ni vet.. Mika... Hur kan man inte bli kär i honom? Jag menar, han har fluffigt hår och sjunger som en gud. Finns bara en hake.

Han är bög.

Men man kan väll få dröma eller?


( Ta alltihopa med lite humor, annars funkar det inte)

Kommentarer
Postat av: Manda ;D

:D

2010-06-21 @ 21:41:25
Postat av: Olivia,Lilly_star

Haha,Alltid lika roligt att läsa din blogg ;)

2010-06-21 @ 21:41:31
Postat av: Nathalie

Hahahaha :D

2010-06-21 @ 22:15:21
Postat av: SkyeSweetnam

Glöm inte bort att vi ska gifta oss också! :<



Men ofc man har en liten crush på Mika, han är ju bara bäst! <33

Men vi kan ju klä ut oss till killar och se vad som händer? Vem vet, vi kanske kan göra honom bi. Haha ;)

2010-06-21 @ 22:36:48
URL: http://skyesweetnamnam.blogspot.com
Postat av: Dorothe

Hälsa Vincent och Mikael från mig, jag beundrar dom i smyg kär

2010-06-22 @ 09:25:06
URL: http://www.cosmotian.jimdo.com
Postat av: Nam-Nam!

HAHA, glöm inte Skye. ;) Kul kul med crush på sina dojjor, najs asså. :>

2010-06-28 @ 15:25:48
URL: http://livetenligtniki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0