Mästerverk

Jag har gjort ett mästerverk! Mohaha. På Emilias huvud :3 Bilderna kommer lite längre ner, men jag är jättenöjd, hon blev skitsöt ( men det är hon ju annars oxå c:).

Idag har Emilia varit och hälsat på här ute på landet och vi har gjot unjefär ingenting. Eller jo, vi har gått och snackat och fotat lite och käkat glass. Hur mysigt som helst faktist.


Haha, emilia på svaneholms slott i nån jätte creepy mask som vi hittade där. Blir rädd D:


Haha, mitt mästerverk, visst är det underbart? c:


De andra bilderna ska jag be emilia skicka senare nån gång så får ni se dem kanske imorgon? (:


Kram

Kommentarer
Postat av: MMMARIAAA på gsm

hur kan du göra den där rosetten? Förklara!

den var ju skitsnygg!

2010-06-06 @ 09:32:49
Postat av: Amilia. (gSm)

kan också göra sån rosett ^^

enkelt men den blev snygg ^^

2010-06-06 @ 13:31:47
Postat av: Erica Larsson

Lägg ut på din blogg steg-för-steg hur du gör en sån rosett ! :D

2010-06-11 @ 23:27:36
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0