Malmö

Gud, sovmorgon på en måndag. Nu känns det verkligen i hela kroppen att det är sommarlov!

Ska sminka klart mig och packa väskan sen sticker jag iväg till malmö för att träffa Cicci (stavning?), ni vet hon som jag träffade på tåget för rätt länge sedan. Vi ska i alla fall ta en fika och snacka lite, så himla mysigt!

Nu ska jag fortsätta knarka Mika, haha, jag är kär i hans musik. Alla måste gå in på Youtube och söka på ''Mika- Loverboy'', den är bäst. Man blir glad när man hör den!



Jag har alltid beslutsångest om vilken klocka jag ska ta. Min chanellklocka eller min Jetsetklocka. Det brukar sluta med att jag tar båda xD


Kram

Kommentarer
Postat av: Erica Larsson

Den vita ! :) (y)

2010-06-14 @ 19:52:46
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/
Postat av: Trixie96@GSM :)

Den roosa va snygg :DDD

2010-06-14 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0