Lyckat, verkligen.

Haha, dagen har bestått av buss, buss, springa runder och åter igen buss buss buss.

Dagen började med att smarta jag försov mig i typ tre  och en halv timme, jag skulle egentligen upp klockan 7:00 men vaknade 10:30. Men det ordnade sig rätt bra ändå, trots den jävliga motvinden och värmen (jag ska inte klaga, jag vet). Ända tills jag missade bussen som jag skulle med för att komma till sjöbo.
Så jag fick nya tider av mammas geniala iphone. Så det ordnade sig det också,allting ordnar sig med lite mat.


Ända tills jag satt där på bussen med den jävla busschaffören som tydligen inte förstod orden ''passa tider'' eller ''skynda dig''. Ärligt, jag skulle varit framme i sjöbo 17:15 men jag kom fram 17:45. Ärligt, fattar ni hur dampig jag var? Jag och Linn skulle ju på bio på kvällen, klockan 18:00 i tommelilla, men vi hade ju ganska mycket tur haha, jag berättar mer om det sen.

Men till slut blev det ändå en lyckad kväll. Haha.


Dagens (suddiga) Outfit. Fast jag hade inte Crocks utan mina svarta pumps och men svarta väska. Smexigt :3



Kram

Kommentarer
Postat av: E R I C A ! :D

Tomelilla* :)

2010-06-18 @ 17:54:59
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0