Latmask

Jag är riktigt lat idag. Till och med så lat att jag inte orkar blogga. Men men.

Jag ska dela med mig av en liten fundring jag har. Jag funderar på att sluta blogga. Det är så ''krävande'' och jag tycker inte det är lika kul längre. Kanske jag tar en paus och startar om sen nån gång efter sommaren? Vi får se vi får se. Nu vet jag i alla fall hur man gör C:

Seglingen gick sådär idag och slutade (som vanligt) med att alla blev i puttade på något vänster. Jag och Emma hade värsta skrattsjuken, jag har fortfarande ont i magen så mycket jag skrattade. Det enda som är lite sorgligt att det är sista gången på så länge, men jag kommer ju tillbaka sen!



Kraamis

Edit: Jag bloggar nog ett snabbt inlägg innan planet går imorgon, sen får vi se hur jag gör med det där internet.  

Kommentarer
Postat av: Dorothe

DU ska INTE sluta blogga :c jag gillar ju förfan att läsa din blogg. c:

2010-06-30 @ 08:50:52
URL: http://www.cosmotian.jimdo.com
Postat av: elin

Sluta inte blogga, men du kan blogga mer sällan om du tycker de är för jobbigt. Blogga bara när du känner för de ^^

2010-06-30 @ 12:34:12
URL: http://eelinamanda.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nej, sluta INTE blogga!

Vet att jag vart en dålig kommenterare och så men sluta inte! D:

2010-06-30 @ 15:59:46
Postat av: Ericalarsson.

Sluta inte blogga, jag diggar din blogg ! (Y)

2010-07-06 @ 16:31:10
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0