IM IN LOVE!!!

Jaa!! Jag har fått två nya älsklingar, eller rättare sagt, jag har köpt två nya älsklingar. Lika dana som Vincent och Mikael men eftersom Vincent mystiskt försvann ner till havets botten och Mikael lider av väldigt svår sorg.

Nä, nu får jag vara lite seriös. Jag har äntligen köpt ett par nya skor. Så himla härligt att ha ett par riktiga skor ( ja alla mina andra skor är också riktiga men dessa är ju extra extra riktiga) på fötterna igen. De kommer andvändas flitigt i spannien!


Visst är de underbara? Det andra jag köpte idag visar jag sen (:

Malmooo

Kommentarer
Postat av: Ella

Sjukt snygg blå färg på skorna... Vart köpte du dem? :D

2010-06-29 @ 01:04:56
URL: http://vampie.blogg.se/
Postat av: Nami

Åh älskar skorna!

2010-06-29 @ 10:36:54
URL: http://knullalivet.devote.se
Postat av: Love

Super snygga skor! ;o

2010-06-29 @ 14:11:46
Postat av: Ellen

Sexy mama!

Spaniorerna kommer dregla, tro mig.

2010-06-30 @ 16:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0