Hmpf

Ja, som sagt, riktigt härlig dag med systra min, här kommer dagens kap :3

Emmelies köp


Present till mig (a) Men den får ni inte se förrän jag har fått den


Supersnygg väska från H&m- 149 kr

Assnygg byxtress som jag hittade åt henne, och jag prutade ner den till halva priset åt henne ( den var lite sönder). Visst är jag snäll?
Cubus- Ordinarie pris 250 kr. Vi betalade  125 kr

Söta skor från Newyorker- 99 kr


Nannas inköp

Två nagellack från H&M  39 kr styck


Hårinpakning 79 kr

Supersöt T-shirt från New yorker- 99 kr

Och så dessa undebara klänningarna för BARA 100 kr, tillsammans!

Och så alltihopa tillsammans. Är nöjd som satan!


Nu är det bara en sak ni inte har fått se, men den var röd så den skar sig med allt det andra. Haha, ni får se den på måndag eller imorgon (:


Kram

Kommentarer
Postat av: adlah

fintt!!

2010-06-19 @ 22:22:28
URL: http://adlahjbara.blogg.se/
Postat av: Dess

Najjs :D

2010-06-19 @ 22:55:15
Postat av: M i c k a

new yorker är kickass ;D

2010-06-22 @ 13:27:11
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0