Gamla tider

Vilken härlig kväll det har varit! Den blev inte som den var planerad, men ändå mysig.

Egentligen skulle jag bli fotad av Emilia men vi orkade inte så vi cyklade runt lite i stan och sen ringde vi Denise, en gammal vän som varken jag eller Emila hade träffat på ett tag, bara vi tre. Så vi.. Cyklade rundor helt enkelt. Precis som gamla tider.

Den enda skillnaden är att jag nu inte bor mitt i trelle utan mitt i ingenstans, så det blir lite klurigt på kvällen. Nu kom jag lite försent eftersom jaf inte har 100% koll på busstider och så, men det ordnar sig. Men det är faktsikt rätt svårt att hålla reda på allt när man har ett guldfiskminne som jag. Här kommer lite bilder i alla fall.

Emilia har blivit neger. REDAN


Denises fina converse, det är så de ska se ut! Söndriga och skitiga. Jag ska nog fixa nya imorgon

Titta så fint det var!


Det ser så varm och skönt ut, men när jag gick hem från bussen så var det SVINKALLT och min blåsa var påväg att sprängas. Allvarligt. Men det finns ju ingen buske man kan kissa i som i skogen. Mycket bättre där!

Aja, nu ska jag mysa ner mig i sängen med nått gott och dricka och lite skön musik.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite sen att svara:P

men var kul att träffas vi tre:) som gamla tider<3

kram

2010-07-10 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0