Fundering...

Nu ska jag dela med mig lite av mina tankar och funderingar andgående syadet och så.

Vad vill jag göra?

-Jag vill sy en egen kollektion som jag har designat själv
-Jag vill sy en kjol innan sommaren är slut
-Jag vill till stoff och stil så snart som möljigt och handla lite tyg till allt jag ska sy
-Jag vill sy en ny väska ( eftersom min gamla är helt pajad, som mycket av de andra sakerna jag äger är)
-Och sen vill jag sy ett par shorts som jag har försökt hitta i butik hur länge som helst. Ett par höga shorts, vet ni var dom finns? Byxor är nämligen mycket mycket mycket svåra att sy. Men vi får se.



Visst är de urcoola? Ska ju till malmö imorgon så jag tänker springa inom Monki för att se om dom finns kvar, för dom är ju verkligen ursnygga. *suck*

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0