Fika

Som jag ni redan vet så var jag och fikade med Cissi idag, hur mysigt och roligt som helst. Jag orkar inte skriva så mycket om det men när vi var klara skulle jag egentligen bara in om Monki och kolla om de där shortsen fanns där. Men jag ''råkade'' trilla in i ett par andra butiker också, haha. Men men, här kommer lite bilder.


Haha, Cissi är lite frusen av sig xD


Jag blev helt kär i dessa kavajerna på Zara, men de var INTE billiga >.<



Och dessa blev jag också förälskad i, ska nog köpa de efter att jag har fyllt år. Conversen då asså.
 


Visst är de underbara?

Ps. Jag kom precis på att jag inte har sagt Hej en enda gång i bloggen. Hej :3


Kommentarer
Postat av: Trixie96@GSM :)

dom röda converse'n va snygga :))

2010-06-14 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0