Blött

Ja, gud var kul det var idag! Men det gick dock inte så bra i ''tävlingen'' eller vad man ska säga.

Det var egentligen inte nån tävling, utan bara en bana med start och mål, men om det nu skulle varit en tävling så skulle jag kommit 4 två gånger, trea en gång och tvåa en gång.  Men det är faktist lite fusk, för en av killarna som seglar med fbk har en egen båt som är 300 ggr bättre än de fbk har xD Så han vinner alltid.

Men när vi var klara så seglade vi in till hamnen igen och fixa iland båtarna och så. Allting slutade med att vi skulla putta i Bastian, och när vi försökte putta i honom så följde en till med, och då puttade jag och Madde i Erik, och sen puttade jag i Madde, och när jag gjoode det följade jag med eftersom hon lixom tog tag i mig xD Med kläder och allt, jag var ganska blöt efteråt kan man ju säga. Pappa blev inte glad när han kom på att jag inte hade nån handduk med mig.

¨

Där är armbandet  jag fick av Emmelie också.

Men men, nu ligger jag hör under täcket och torkar och lyssnar på min nya skiva med fransk musik. Älskar den. Köpt på indiskan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0