Blomstershopping

Yes, idag har jag fått beskedet. Jag är 100% jävla frisk, annar ni hur lättad och glad jag är? Nej, förmodlign inte, men ändå. Jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa i munnen på mig när vi satt där i väntrummet. Dels för att jag var upp till öronen nervös ( mycket kroppsdelar det blir nu, wtf? ) och som grädde på moset så kom det in två clowner och frågade mig massa saker. Som vissa redan vet så har jag clownfobi så jag satt där, ganska skräckslagen medans dom frågade saker som '' hur många gånger har du gått genom hålet i väggen?'' och sånt. Hjälp säger jag bara.

Men efteråt så var skolan troligen redan slut så dit var det ju ganska onödigt att åka. Så jag och mamma bar oss iväg till Ystad istället för att handla blommor. Blomsetshopping helt enkelt, mysigt och kul.

Här kommer lite bilder från idag (:











Mysigt och skoj. Och jag är GLAD!

Kommentarer
Postat av: clara

shiet vad fina bilder, favvisen är ju den längst upp. ^^

2010-06-09 @ 19:32:35
URL: http://liingebarn.blogg.se/
Postat av: Erica Larsson

Vad är det för kamera du använder ? :D

2010-06-13 @ 13:18:27
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0