Blentarp

Jag är lite bervös för idag också, men inte för att träffa gabriell utan för att ta mig dit. Jag ska med 4 olika bussar och blentarp är ju inte värsta storstaden dit det går 400 olika bussar varje minut. Det är mer typ... Öde...

Så vi får se när jag kommer fram, men det är i alla fall tänkt att jag ska vara framme klockan 09:56
Jag och Gabriell ska sticka iväg till sövde och bada, om det är fint värder där också, jättemysigt eftersom jag har växt upp i de trakterna bl.a.

Jag känner på mig att jag kommer missa en buss eller två xD Men vi får se hur det går.

Dagens outfit, som jag inte hinner fotta.

Min vanliga jeanskjol
Ett vitt pösigt linne
Bikini under
Röda naglar
Lite armband och sånt
Och mina älsklingar såklart


Men mina älsklingar är fortfarande våta från igår, eftersom de också var med och bada. Så först blev de rena och sen skitiga av grusen, men ja. Jag får ta ett tag med hårfönen på dom.



Jag gillar den bilden... Den ser så drömsk ut, om nu drömsk är ett ord.

Måste i alla fall packa väskan nu. Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din mamma undrar hur du planerar att komma hem sedan? Glöm inte handduk idag... Kram

2010-06-23 @ 07:44:43
Postat av: Michelle [michellez.blogg.se]

Vi kan följa varandra på Bloglovin om du har lust. Lämna en kommentar om du lagt till mej så lägger jag till dig.



Kram Michelle

2010-06-23 @ 14:35:56
URL: http://michellez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0