Årets första!

Åh, äntligen är det sommar! Har käkat åtets första jordgubbe och plockat årets första Lupiner.

Och det är de två sakerna som är bevisen på sommar för mig (: Och inte bara det, jag kopplar det till min och mammas födelsedag och midsommar också. Haha, enda sedan jag har varit liten unge har jag ätit jordgubbar med grädde till frukost på min födelsedag. Och då, när jag och mamma fyller år så blommar nästan alltid lupinera.
Bara nån vecka kvar, woho c:





Ska nog ta och käka lite glass sedan :3

Kram


Edit: Ska färga håret lite senare idag eller imorgon. Wihoo

Kommentarer
Postat av: Dorothe

Vilken dag fyller du då? :3 <3

2010-06-05 @ 13:03:23
URL: http://www.cosmotian.bloggie.se
Postat av: .clowncore

FETT BALL(E)T.

jordgubbar e goda. :>

2010-06-06 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0